Sunday 26 February 2012

TESTIMONI ANAK KEMBUNG

Antara testimoni garam buluh yang kami dapat minggu ni..

 

"Saya baru habis pantang... masalah saya baby boy saya ni sering kembung perut dan sukar lena...
Dah macam2 saya buat.. sapu minyak dan jaga pemakanan saya kerana dia menyusu badan... 
tapi baby saya tetap kembung..jiwa kacau dibuatnyer" 





Kami syorkan si ibu makan garam buluh drinking setiap hari... Alhamdulillah selepas 3 hari si ibu sms...
baby boy dia dah tak kembung dan boleh tidur lena... si ibu pun dah tenang... bila tengok baby dah lena tidur....


Jaga baby boy ni memang cerewet sikit... tapi kalau perutnya selesa... badannya sedap.. susah nak tengok baby meragam...
So sesiapa yang ada masalah yang sama boleh cuba garam buluh drinking ni...



No comments:

Post a Comment